Shahzadeh ashegh

Shahzadeh ashegh

دوست همان کهنه شرابیست که هر چه بیشتر بماند مستیش بیشتر میشود..تقدیم به کهنه ترین شراب زندگیم:دوستای گلم: از طرف مست ترین آدم دنیا:نورا:

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 67287
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1




بهای عشق چیست بجز عشق؟

در زندگیم

این مثل یه رویاست

اگه برای همیشه عاشقت بمونم با این تصوری که

به سمتم در حال حرکتی

با لبخندی فرشته خوی

گلهایی بهت میدم که فقط مخصوص توست

 

کاش از اول میدونستم تو مال دیگرونی

کاش از اول میفهمیدم تو با من نمیمونی

کاش از اول میدونستم تو سهم من نمیشی

کاش میفهمیدم که تو از عشق من گریزونی

از فکر و قلبم تو نمیری که به همین زودی

تو اون فرشته ی پاکی که من فکر میکردم نبودی

میدونم هر جا که هستی با هر کسی نشستی

به راحتی فراموشم میکنی تو به زودی

این همه عاشق بودم تو نفهمیدی

با تو صادق بودم تو نفهمیدی

من که عاشق بودم تو نفهمیدی

با تو صادق بودم تو نفهمیدی

کاش از اول میفهمیدم تو مغروری

کاش میدونستم ا دنیای من دوری

کاش آروم آروم از قلب من میرفتی

که دروغهای شیرینی به من میگفتی

این همه عاشق بودم تو نفهمیدی

با تو صادق بودم تو نفهمیدی

من که عاشق بودم

تو نفهمیدی....



نظرات شما عزیزان:

محمدمختومی
ساعت0:35---28 اسفند 1391
سلام دوست من
پیشاپیش نوروز مبارک.
بس حلقه زدم بردر و حرفی نشنیدم
من هیچ کسم یا که در این خانه کسی یست


arsam
ساعت16:24---12 آبان 1390
درود بر شما
خيلي وقت هست پيدات نيست چي شده نميايي سر بزني


جواد
ساعت21:30---6 شهريور 1390
مرگ بزرگترین ضایعه زندگی نیست
بزرگترین ضایعه چیزیست که در هنگام زنده بودن در درونمان می میرد


mohsenlovely
ساعت17:12---6 شهريور 1390
پیش ما بیا....

eli
ساعت18:42---5 شهريور 1390
با دو تا پست به روزم...
از این به بعد هر یادداشتی رمز یادداشت رمزش همون رمزه قبل هست...
دوست داشتی بیا پیشم...


بهار
ساعت22:11---4 شهريور 1390
سلاممممممممممم
چه شعرای خوشگلییی
عاشقونه
خوشحال میشم پیشم بیاییی


دیوونگی
ساعت18:05---4 شهريور 1390
آرزو میکنم آرزوی کسی باشی که آرزوشو داری

دیوونگی
ساعت17:59---4 شهريور 1390
مرسی گلــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــم

مریمیhttp://www.loxblog.ir/commenting/avatars/avatar17.jpg
ساعت16:14---4 شهريور 1390
سلام مشمولک عزیزم یا همون نورا!
به به چقد اینجا خوشگل موشگله! نشه چون اینجا انقد خوبه منو یادت بره ها!!


دیوونگی
ساعت15:54---4 شهريور 1390
__??_??
_??___?? آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____@ ____@ __?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم
زود بياااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اينم وسيله * بيا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بيا



mohsenlovely
ساعت15:36---4 شهريور 1390
مطمئن باش ، برو ...

ضربه ات کاری بود ، دل من سخت شکست ...

و چه زشت به من و سادگیم خندیدی

به من و عشقی پاک ، که پر از یاد تو بود ...

و به این قلب یتیم

که خیالم می گفت تا ابد مال تو بود ...

تو برو تا راحت تر

تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است

شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است

خیلی ها نفرین میکنن ... تلافی میکنن... اما نه ... نفرین من ...

الهی اونی که دوستش داری تنهات نذاره ...

تلافی من .... میرم تا به اون برسی ...

سره راهت نباشم ... راستی ... قد من

دوست داره ...

یک روز فکر میکردم اگر او را با غریبه ای ببینم شهر را به اتش میکشم اما امروز برای دیدنش حاضر نیستم حتی کبریتی روشن کنم

دلم را مبتلایت کرده بودم

سلام خیلی قشنگ بود...


Alone Boy
ساعت15:14---4 شهريور 1390
بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااا اپم

روياي آبي (جلال)
ساعت15:14---4 شهريور 1390
لينكتم عوض كردم گذاشتم شاهزاده عاشق . پاسخ:ممنون عزیز

روياي آبي (جلال)
ساعت15:11---4 شهريور 1390
سلام نورا جون . مطلب زيبايي گذاشتي . عكسا هم قشنگ بودن مثل هميشه .

ساجدی
ساعت13:54---4 شهريور 1390
سلام وب جالبی داری.به منم یه سر بزن.

جواد
ساعت12:58---4 شهريور 1390
عشق مرغی است که نمی چيند مگر دانهی دل را
هريد


جواد
ساعت12:55---4 شهريور 1390
گل رزي كه در زمان حيات به كسي مي دهيد به مراتب بهتر از گل اركيده ايست كه روي سنگ قبر او مي گذاريد!



Alone Boy
ساعت3:20---4 شهريور 1390
ای خدا. یه زمانی انجا لینک بودیما نورا جون منو با اسمی که میخوام لینک نمیکنه با پسر تنها لینک کن اگه حال داری
اپتم ناز بود خوشم اومد


فاطیما
ساعت0:57---4 شهريور 1390
سلام گفتم یه سر بزنم
خوشحالم که وبت باز شد دوباره
اپ جدیدتم قشنگ بود.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نورا تاريخ: برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستان خوبم..نورا هستم..کوچیک شما.با حضور سبزتون به وبلاگم منت بر سرم نهادین..! حالا با گذاشتن نظری که باب میلتونه منو خشنود کنید..دمتون گرم..راستی با تبادل لینک با هر وبی موافقم فقط اراده کنید..در خدمتم! نظر یادتون نره..گر نظر دادن به وبلاگم کردی فراموش..در آید در دماغت 100 عدد جوش !!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to jeyjey.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس